fatin aminah abd wahab

fatin aminah abd wahab
FATIN AMINAH ABD WAHAB

Thursday, 1 September 2011

Raye Lagi......

Selamat hari raye kepada semua yang saya kenali dan yang mengenali saya...
Alhamdulillah, tahun ini dapat beraye dengan sanak saudara...syukur, sambutan yang sangat meriah...
pasal duit raye...hehehe....tahun ni kurang sikit sbb umur pon dh meningkat kan jadi xde la dpt duit raye sangat....hehehe...tapi ape2 pon mmg best....tetapi dalam kemeriahan menyambut hari raye...jauh disudut hati aku...mengingati bondaku yang tercinta yang telah kembali ke rahmatullah 3 tahun lepas...(Al-Fatihah).....

Monday, 15 August 2011

Dugaan D' Bulan Puasa

Bulan puasa tahun ni sangat mencabar bg aku sbb tetibe jerk perut aku sakit n sampai nk nanges pon ade gak..huhuhu.....cabaran betoi ler...sampai abah pon risau n terus bawa aku g klinik smlm....terbang duit RM21.00..hehehhe...tapi abah kata xkisah duit terbang jnji ank abah sihat...... :) so sweet..kasih seorang bapa kepada anak....tapi ade yg tk thu nk hargai..sedih betoi kn lau ade orng yg mcm tu...ish3....tak reti nk hargai nikmat yg ALLAH TAALA bg.......

Tuesday, 2 August 2011

In progress

Aku Li kt MPKK....bdk2 yang  Li kt situ kebanyakannya dari poly..
Member2 aku (Ira,Farah,Nuoi,Soleh,Amirul,Yana) mmg sempoi...aku hapi Li dengan depa semua.
Aku ngn mmber2 Li 6 bln...Best arr dpt bergaul ngn ramai orng kt situ...
skrg dh msuk 2bln aku ngn mmber2 Li...cepat je ase mse ni bejalan kn...+an lak dlm bln pose,so xase sgt la letih tu kn...arini aku xde keje sgt..so blh relax sikit arrr
(ambik kesempatan la pulok..hhahaha)...mate pon mula la nk tutup ni....adoiii.....huhuhuhu.....

aku~farah~ira


farah & ira










aku wif ira











wif kak ct n kak izzati
(tapi depa dh hbis Li)








soleh belanje mkn pizza....heehehee...

~my lovesss~



aku ade 2 orng ank buah..yang 1st. nama die Danisha Husna,6thn n yang 2nd. Darwisya Husna,5thn..bdk2 ni nakal tapi yang paling aku syng..~~.mak yang sayang kakak ngn adik....~~





Starting....

Assalamualaikum kepada kwn2 yang bace blog nie..kwn2 blh cl saye Atin@Kecik , ape2 pon salam perkenalan kepada kwn2 semua k..Atin duk kt ku@Le k@nGs@r jer..Atin stdy dlm kos logistik kt Penang.
Kehidupan Atin simple jer...bak kata caraku hidupku yang simple. Sekali lagi salam perkenalan dari Atin....<3<3<3